|
30 petanque spillere deltog i maj måneds gavespil, som blev afviklet en meget varm og dejlig maj aften. Flertallet forstod at hygge sig både med spillet og i det gode sociale samvær, som vi her i klubben sætter højest. Kun 3 spillere vandt deres 3 kampe og bedst med en + score på 26 kom Ellen Keller. Se foto herunder. Nr. 2 med + 20 blev Johnny Svendsen, og som nr. 3 med +19 blev det Anne Møller.
|
Flere foto fra gavespillet i maj 2026
|