Familie- og firmaidræt Korsør

Foreningens formål er gennem arbejdspladsen og familien, at stimulere interessen for idræt og motion, samt fremme det kammeratlige samvær medlemmerne imellem.

Familie- og Firmaidræt Korsør optager alle som medlemmer.

Vi er ikke en forening for den professionelle konkurrerende idræt, men vi vil gerne være et alternativ hertil, hvor man udøver sin idræt uden den store konkurrence, sammen med sine arbejdskammerater, familie, venner, naboer m.v.

For den der ønsker det, vil der dog være mulighed for konkurrence, idet vi arrangerer lokale turneringer, og der vil også være mulighed for at deltage i mesterskaber på kreds og landsplan, ligesom der indenfor visse idrætsgrene også arrangeres venskabskampe med de andre byer.

Tilmelding til de enkelte aktiviteter sker til afdelingsformanden i den enkelte idrætsgren.

Tilmelding kan ske enkeltvis eller holdvis. Hvis man er medlem af en klub eller ansat i et firma med en tilmeldt klub, sker tilmeldingen dog gennem klubbens kontaktperson.

Vi håber vores tilbud har interesse. Hvis der er spørgsmål, kan der rettes henvendelse til den eller de personer, der er anført ved den enkelte aktivitet eller til bestyrelsen.

Måske kan du have glæde af at tilmelde dig Familie- og firmaidræt Korsørs nyhedsbrev, så du hver måned bliver mindet om, at vi stadig lever og er aktive.

Petanque sæsonstart tirsdag d. 2/4-24

Kl. 17.30 starter vi med et informationsmøde inde i klubhuset, inden petanquespillet.

Arbejdesdag tirsdag den 19- 3 kl. 10

Vi prøver om der er nogle der kan bruge en rive, hakke,skuffejern og en saks.
Vi slutter kl. 12 med en skive brød og et glas

Nyhedsmail udsendes den første i hver måned.

Her er vi med

Besøgstæller