Foreningen / Klubhus og anlæg / Vedligeholdelse
30 petanque spillere deltog i maj måneds gavespil, som blev afviklet en meget varm og dejlig maj aften. Flertallet forstod at hygge sig både...
Gavespil - næste gang torsdag den 25. juni 2026
Forårsstævnet lørdag den 9. maj 2026 28 petanquespillere var tilmeldt Forårsstævne, men 2 blev forhindret. Petanque udvalget skabte nogle gode rammer om Forårsstævnet, som de deltagende 26 spiller var med...
Nyhedsmail udsendes den første i hver måned.
kl. 15 Div. Hyggespil og kaffe. kl. 18 Grill efterfulgt af bål, tale og musik. Se under Socialt/Skt. Hans
Besøg siden den: 17-01-2019Total: 347.115Dagligt: 128
2 online